REBEL Work Space

Nyt kontorkoncept til virksomheder der ønsker fantastiske arbejdsrammer

  • Østerbro
  • ·
  • Priser fra 2.000 kr.
0af15
Område Østerbro
Priser fra 2.000 kr.

REBEL Work Space i 360°

Se stedet før du besøger det

Nyhed

Moderne kontorhotel med alt hvad din virksomhed skal bruge

  • Team

    Et nyt take på en moderne arbejdsplads

    Holdet bag dette nye kontorkoncept, har mange års erfaring med at indrette hovedkontorer for nogen af verdens førende virksomheder. De synes det var på tide at mindre virksomheder også fik muligheden for, at møde ind på arbejde i inspirerende omgivelser - derfor har de nu åbnet Rebel Work Space, som du kan blive en del af.

  • Networking

    Business Club

    Når du har Rebel Work Space som din arbejdsplads bliver du også en del af en Business Club - formålet med denne er, at udvide dit profesionelle netværk og skabe nye forretningsrelationer. Business Clubben består af flere afslapningszoner, hvor der bl.a. er bibliotek, pejs, kantine og en lækker Vinomat, hvor du kan få et godt glas vin fredag eftermiddag 🍷

  • Lokation

    Nymoderne pakhus lige ved vandet

    Kontoret ligger på Dampfærgevej på Østerbro i et charmerende gammelt pakhus, som er blevet nyrestaureret efter alle kunstens regler. Som beboer kan du se frem til smukke walk 'n talk møder ved Langelinje og lækre caféer i nærområdet. Desuden er det nemt at komme til både med S-tog (10 minutters gåtur) og via bil fra Nordsjælland - specielt med åbningen af Nordhavnsvej.

  • Arbejdsrammer

    Lukket kontor eller open space?

    Kontoret er fordelt på to store etager - den ene består af køkken, fælleskontor, Business Club og mødelokaler. Den anden del er lukket kontorer, til virksomheder, der ønsker fede og fleksible arbejdsrammer i størrelsen 1-20 mand.

Med udsigt til Øresund

Adresse

Dampfærgevej 27-29, 5. sal
2100 København Ø

Afstand til nærmeste
Metro1.26 km  ~  17 min
S-tog936 m  ~  13 min
Bus269 m  ~  4 min
Parkering10 m

Priser og pladser

Fast plads

Du får dit eget skrivebord i fælleskontor med andre spændende virksomheder. Prisen er inklusiv drift og services.

  • 3 måneders depositum
  • 1 måneds opsigelse
  • 3 måneders binding
  • Adgang 24/7

    Om adgang 24/7

    Du har adgang 24/7

  • Alarmsystem

    Om alarmsystem

    Moderne alarmsystem der sikrer dine ting.

  • Depotrum

    Om depotrum

    Du kan tilkøbe opbevaring hvis du får brug for det.

  • Egen kantine

    Om egen kantine

    Der er kantine tilknyttet hvor der bliver serveret sund og varieret mad.

  • Mødelokale

    Om mødelokale

    Der er både gratis mødelokaler og større eventrum der skal lejes.

  • Leje af parkeringsplads

    Om leje af parkeringsplads

    Der er stor parkeringskælder under bygningen med indgang direkte til kontoret. Parkering 24/7 koster 1750.

  • Loungeområde

    Om loungeområde

    Der er flere loungeområder hvor du kan tage et break i løbet af dagen, hvis du vil væk fra skrivebordet.

  • Rengøring

    Om rengøring

    Der bliver jævnligt gjort rent, så der altid er pænt når du får kunder på besøg.

  • Øl- og sodavandskøleskab

    Om øl- og sodavandskøleskab

    Der er køleskab med kolde sodavand og andre drikkevarer.

  • Elevator

    Om elevator

    Elevator til alle etagerne.

  • Events & arrangementer

    Om events & arrangementer

    Der bliver jævnligt lavet inspirerende speaks i Business Clubben.

  • Gratis kaffe

    Om gratis kaffe

    Luksus kaffemaskine der serverer alt fra sort kaffe til kaffe Latté.

  • Printer

    Om printer

    Stor kopimaskine tilknyttet der kan håndtere det meste.

  • Reception

    Om reception

    Receptionen tager imod dine kunder og dækker op til vigtige møder.

3.500 kr.
pr. plads pr. måned

Lukket kontor

Du får dit eget møbleret kontor med designermøbler og adgang til alle husets fantastiske mødefaciliteter - i størrelsen 2-20 mand.

  • 3 måneders depositum
  • 3 måneders opsigelse
  • 3 måneders binding
  • Adgang 24/7

    Om adgang 24/7

    Du har adgang 24/7

  • Alarmsystem

    Om alarmsystem

    Moderne alarmsystem der sikrer dine ting.

  • Depotrum

    Om depotrum

    Du kan tilkøbe opbevaring hvis du får brug for det.

  • Egen kantine

    Om egen kantine

    Der er kantine tilknyttet hvor der bliver serveret sund og varieret mad.

  • Mødelokale

    Om mødelokale

    Der er både gratis mødelokaler og større eventrum der skal lejes.

  • Leje af parkeringsplads

    Om leje af parkeringsplads

    Der er stor parkeringskælder under bygningen med indgang direkte til kontoret. Parkering 24/7 koster 1750.

  • Loungeområde

    Om loungeområde

    Der er flere loungeområder hvor du kan tage et break i løbet af dagen, hvis du vil væk fra skrivebordet.

  • Rengøring

    Om rengøring

    Der bliver jævnligt gjort rent, så der altid er pænt når du får kunder på besøg.

  • Øl- og sodavandskøleskab

    Om øl- og sodavandskøleskab

    Der er køleskab med kolde sodavand og andre drikkevarer.

  • Elevator

    Om elevator

    Elevator til alle etagerne.

  • Events & arrangementer

    Om events & arrangementer

    Der bliver jævnligt lavet inspirerende speaks i Business Clubben.

  • Gratis kaffe

    Om gratis kaffe

    Luksus kaffemaskine der serverer alt fra sort kaffe til kaffe Latté.

  • Printer

    Om printer

    Stor kopimaskine tilknyttet der kan håndtere det meste.

  • Reception

    Om reception

    Receptionen tager imod dine kunder og dækker op til vigtige møder.

3.800-4.800 kr.
pr. plads pr. måned

Business Club

Du får adgang til hele Business Club området og kan frit arbejde derfra. Desuden kan du benytte mødelokalerne 5 timer om måneden.

  • 3 måneders depositum
  • 1 måneds opsigelse
  • Ingen binding
  • Adgang 24/7

    Om adgang 24/7

    Du har adgang 24/7

  • Alarmsystem

    Om alarmsystem

    Moderne alarmsystem der sikrer dine ting.

  • Depotrum

    Om depotrum

    Du kan tilkøbe opbevaring hvis du får brug for det.

  • Egen kantine

    Om egen kantine

    Der er kantine tilknyttet hvor der bliver serveret sund og varieret mad.

  • Mødelokale

    Om mødelokale

    Der er både gratis mødelokaler og større eventrum der skal lejes.

  • Leje af parkeringsplads

    Om leje af parkeringsplads

    Der er stor parkeringskælder under bygningen med indgang direkte til kontoret. Parkering 24/7 koster 1750.

  • Loungeområde

    Om loungeområde

    Der er flere loungeområder hvor du kan tage et break i løbet af dagen, hvis du vil væk fra skrivebordet.

  • Rengøring

    Om rengøring

    Der bliver jævnligt gjort rent, så der altid er pænt når du får kunder på besøg.

  • Øl- og sodavandskøleskab

    Om øl- og sodavandskøleskab

    Der er køleskab med kolde sodavand og andre drikkevarer.

  • Elevator

    Om elevator

    Elevator til alle etagerne.

  • Events & arrangementer

    Om events & arrangementer

    Der bliver jævnligt lavet inspirerende speaks i Business Clubben.

  • Gratis kaffe

    Om gratis kaffe

    Luksus kaffemaskine der serverer alt fra sort kaffe til kaffe Latté.

  • Printer

    Om printer

    Stor kopimaskine tilknyttet der kan håndtere det meste.

  • Reception

    Om reception

    Receptionen tager imod dine kunder og dækker op til vigtige møder.

2.000 kr.
pr. plads pr. måned

Fandt du ikke, det du leder efter? ✌

Vi har 266 kontorer og kontorfællesskaber i København og omegn, der ikke er på denne side. Skriv lidt om det, du leder efter, og vi sender de steder, der matcher dine behov - det er gratis og uforpligtende.

...det er gratis og uforpligtende

Indlæser