Regus Winghouse

Lækkert 5 stjernet center i Ørestaden

  • Amager Øst
  • ·
  • Priser fra 1.590 kr.
  • ·
  • Her sidder bl.a. internationale virksomheder, konsulenter og revisorer.
0af10
Område Amager Øst
Priser fra 1.590 kr.
Her sidder bl.a. internationale virksomheder, konsulenter og revisorer.

Regus Winghouse i 360°

Se stedet før du besøger det

Nyhed

Det rette sted for etablerede virksomheder

  • Service

    Full-service reception

    Det er ikke tilfældigt at 79% af beboerne hos Regus roser servicemedarbejderne til skyerne. De er rigtig søde og hjælper med alt det praktiske i din hverdag. Telefonservice, et snorlige mødelokale til vigtige møde, kopiopgaver eller hjælp med posten - du kan få det hele her.

  • Frokostordning

    Fantastisk god mad

    Winghouse er kendt for deres gode køkken. Her serveres også morgenmad, så du og dine medarbejdere kan starte dagen med en bid mad til morgenmøderne.

  • Indretning

    Med øje for detaljen

    Hele kontoret er udsmykket med tidsløse design klassiker og kunst. Kunsten skiftes løbende ud, så du altid har nye spændende rammer at arbejde i.

  • Tæt på lufthavnen

    Nemt at komme til og fra

    Mange internationale virksomheder vælger Winghouse, da det kun tager 10 minutter før du er i Kastrup Lufthavn. Samtidig er der gode parkeringsmuligheder og kun et par minutters kørsel til motorvejen.

  • Kontor i hele verden

    Er hele verden din arbejdsplads?

    Med kontor hos Regus får du automatisk adgang til deres Business Lounge områder hos alle andre Regus lokationer - hvilket er 3000+ på verdensplan. Så hvis du en dag står og mangler en kontorplads i New York eller London, kan du altid dukke op på en af Regus lokationer og arbejde uforstyrret.

Tæt på offentlig transport og lufthavnen

Adresse

Ørestads Blvd. 73
2300 København

Afstand til nærmeste
Metro421 m  ~  6 min
S-tog496 m  ~  7 min
Bus2.13 km  ~  30 min
Parkering292 m  ~  4 min

Hvem sidder hos
Regus Winghouse?

  • Internationale virksomheder
  • Konsulenter
  • Revisorer
  • Advokater
  • IT konsulenter
  • IT iværksættere
  • Projektledere

99
beboere

Kontoret i tal

1xKantine
6xKaffemaskiner
2xKonferencelokaler
8xMødelokaler
1xReception
3xLoungeområder

Priser og pladser

Lukket kontor

Her kan du få lukket kontorer i alle størrelser, faste pladser og coworking adgang - tryk 'Få mere info' og bliv kontaktet. Prisen på et lukket kontor er mellem 2500-3500 kr. pr. måned pr. plads, prisen kommer ligeledes an på de terms I bliver enige om.

  • Adgang 24/7

    Om adgang 24/7

    Du får din egen nøglebrik, så du altid kan komme ind.

  • Aflåst skuffe

    Om aflåst skuffe

    Til alle arbejdspladser er tilhørnede skuffe til aflåsning af genstande.

  • Egen kantine

    Om egen kantine

    I bygningens stueetage er der egen lækre kantine, der serverer lækre måltider.

  • Elevator

    Om elevator

    Der er elevator til alle etager.

  • Hæve sænkebord

    Om hæve sænkebord

    Alle arbejdspladser har elektriske hæve/sænkeborde.

  • Leje af mødelokale

    Om leje af mødelokale

    Her er flotte mødelokaler, der kan lejes efter behov.

  • Leje af servicemedarbejder

    Om leje af servicemedarbejder

    Receptionen kan hjælpe med flere forskellige opgaver som f.eks. print og frankering.

  • Loungeområde

    Om loungeområde

    Her er flotte loungeområder hvis du har brug for en pause.

  • Luksus kaffemaskiner

    Om luksus kaffemaskiner

    I bygningen er lækre kaffemaskiner, hvor du kan købe god kaffe.

  • Mødebooking via app

    Om mødebooking via app

    I Regus appen kan du nemt styre din dagligdag.

  • Gårdhave

    Om gårdhave

    Ude foran bygningen er en flot gårdhave - specielt lækkert om sommeren.

  • Rengøring

    Om rengøring

    Der bliver gjort rent i weekender - i dagligdagen bliver der jævnligt ryddet op, så alting står pænt.

  • Internet
  • Reception
  • Events & arrangementer
Ca. 2.500-3.500 kr.
pr. plads pr. måned

Fast plads

Her kan du få dig en fast plads - tryk 'Få mere info' og bliv kontaktet. Prisen på en fast plads starter fra 1.590 kr. pr. måned pr. plads.

  • Adgang 24/7

    Om adgang 24/7

    Du får din egen nøglebrik, så du altid kan komme ind.

  • Aflåst skuffe

    Om aflåst skuffe

    Til alle arbejdspladser er tilhørnede skuffe til aflåsning af genstande.

  • Egen kantine

    Om egen kantine

    I bygningens stueetage er der egen lækre kantine, der serverer lækre måltider.

  • Elevator

    Om elevator

    Der er elevator til alle etager.

  • Hæve sænkebord

    Om hæve sænkebord

    Alle arbejdspladser har elektriske hæve/sænkeborde.

  • Leje af mødelokale

    Om leje af mødelokale

    Her er flotte mødelokaler, der kan lejes efter behov.

  • Leje af servicemedarbejder

    Om leje af servicemedarbejder

    Receptionen kan hjælpe med flere forskellige opgaver som f.eks. print og frankering.

  • Loungeområde

    Om loungeområde

    Her er flotte loungeområder hvis du har brug for en pause.

  • Luksus kaffemaskiner

    Om luksus kaffemaskiner

    I bygningen er lækre kaffemaskiner, hvor du kan købe god kaffe.

  • Mødebooking via app

    Om mødebooking via app

    I Regus appen kan du nemt styre din dagligdag.

  • Gårdhave

    Om gårdhave

    Ude foran bygningen er en flot gårdhave - specielt lækkert om sommeren.

  • Rengøring

    Om rengøring

    Der bliver gjort rent i weekender - i dagligdagen bliver der jævnligt ryddet op, så alting står pænt.

  • Internet
  • Reception
  • Events & arrangementer
1.590 kr.
pr. plads pr. måned

5 stjerner fra os i anbefaling af Regus, I slipper aldrig af med os :-)

Claus Jørn Nielsen, Konsulentvirksomhed
Trustpilot
Trustpilot

Fandt du ikke, det du leder efter? ✌

Vi har 251 kontorer og kontorfællesskaber i København og omegn, der ikke er på denne side. Skriv lidt om det, du leder efter, og vi sender de steder, der matcher dine behov - det er gratis og uforpligtende.

...det er gratis og uforpligtende

Indlæser